Suck my cockiness, lick my persuasion

Tänkte att jag skulle dela med mig av en grym låt. Inte första gången, men jag har börjat lyssna på den väldigt mycket igen. Inte för att jag någon gång har slutat men.. Lite "gammal" nu, men fortfarande bäst! Vet att många inte förstår, men detta är verkligen en utav de bästa låtarna jag vet! :)
 
Suck my cockiness, lick my persuasion
Eat my words and then swallow your pride down, down
Place my wants and needs over your resistance
And then you come around, you come around, you come around
 
I love it, I love it, I love it.. ♥

Postat av: Frida

Den låten påminner om hennes spelning på P&L :D

Svar: Hon sjöng den där med! :)Blev nåt fel när jag skulle svara på din andra kommentar, men nej Arwen har inte lärt henne allt än.. hon är som han var i början och vågar inte gå utanför mattkanten än :)
Anna

2013-03-12 @ 20:27:58
Postat av: Frida

Haha okej, vad gulligt. Men det kommer :D

2013-03-14 @ 21:29:12
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: