Fancy things will never come in between

Ursäkta min frånvaro! Skyller på livet, som kommer mellan mig och datorn :) Igår blev det en liten "road trip" med en kollega. Vi bussåkare var lite nyfikna på den nya busslinjen, nr 11 (även kallad Ikea-bussen), så vi hoppade på den, mest för att kolla läget lite vilken väg den åker ut till Ikea men det blev även en fika och såklart lite shopping!
 
Jag har aldrig varit på Ikea förut för enbart lite småshopping, så det var ganska mysigt. Fick med mig en del roligt hem också, bl.a. en 3-in-1 kaffeburk som jag spanat in på Internet i förhand. Blev lite glad när jag såg att burkarna matchar jättefint till mina spislock :)
Efter våran road trip blev det lite häng med en vän.. Lite film och lite spel m.m. :) Och ikväll, om ni vet vad det är för dag idag, kan ni säkert lista ut att ni hittar mig bänkad framför tv:n och Eurovision song contest! Är ju visserligen bara någon crappy delfinal, men jag måste såklart titta ändå! Just nu är det något "before-delfinal-snack" där en superpiffad Gina Dirawi sitter och pratar med en skäggig Christer Björkman som är klädd i jeans och en hoodtröja.. Han verkar inte jättepepp inför årets stora kalas..

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: