Maybe I should slow it down before I pass out

Storstäd av kaninburen idag, yup yup.. Inte alls bra för allergin, men glada kaniner i en ren bur är ju roligt :) Blev så trött på alla tidningar jag alltid så fint lägger på plats när jag städar och som dom sedan så fint drar upp och river i småbitar, så nu la jag spån i botten i stället.. Lite mer för dom att gräva i men lite mindre att förstöra ;)
 
Ikväll blir det utgång med lite skönt folk, så vi hörs väl om några dagar när jag återhämtat mig ;) Skämt åsido, men jag ska jobba i morgon kväll så det kan hända att ni får överleva utan mig resten av helgen, hehe. Önskar er i alla fall en trevlig helg! Så kan ni passa på att säga hej till min nya vän, Gary from the KinderÄgg :)
Han säger ingenting, men är ändå oftast den smartaste i rummet..

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: