Teknikskit

Har suttit i stort sett hela dagen och hållt på med min skittelefon.. Den är kass och eftersom jag fortfarande har garanti kvar på den tyckte jag att jag bara kunde få byta ut skiten. Okej, förväntade mig kanske inte att det skulle vara riktigt så lätt, men jag fick i alla fall till svar från NetOnNet att jag skulle ringa tekniska supporten för att få hjälp att göra en fabriksåterställning och uppdatera telefonen. Men, "kan själv" tänkte jag.. Behöver väl inte ringa någon support för det? Bara det att mobilen och datorn inte har velat sammarbeta varken med varandra eller med mig. Båda två har varit på väg att bli utkastade ett par gånger under dagen...
 
Är det något jag hatar så är det teknikprylar som inte fungerar, har absolut inget tålamod för sånt. Och tekniskt okunnig som jag är så är min lösning, när det inte går som jag vill och som jag tycker att det borde, att stänga av alltihop. Så det har jag gjort ett antal gånger idag, både telefonen och datorn. Lyckades i alla fall tillslut, typ sex timmar senare...
Skit!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: