Music, love and charity

Sista året på gymnasiet valde jag att som projektarbete spela in en skiva innehållande fyra låtar (då det skulle vara kopplat till inriktningen på något sätt, i mitt fall musik). Detta var strax efter jordbävningen i Haiti, vilket inspirerade mig och mitt mål var att sälja skivor och skänka pengarna till UNICEF för att stötta deras arbete i Haiti. Jag siktade högre än jag nådde (men man måste sikta högt för att komma någonstans!) och fick inte ihop så mycket som jag önskade och för just själva projektarbetet som kurs var inte poängen att uppnå målet, utan det var processen som räknades. Därför blev det inte så mycket av det hela när gymnasietiden så småningom tog slut...
 
Men som ni säkert vet så hittar man massa grejer när man flyttar, och de pengar jag trots allt fick in (strax över 400 kr) som har legat i ett kuvert i en låda och gjort ingen nytta alls i snart fem år har nu kommit fram och jag bestämde mig för att faktiskt göra något med dom nu! Detta blev resultatet... :)
 
Klicka på bilderna för större format!
 
 
För er som inte hunnit handla julklappar än, och inte känner er sugna på att ge er ut i julstressen, ska jag också passa på att nämna detta som ett jättebra julklappstips! Kika in på UNICEFS gåvoshop!

Postat av: Mamma

Bättre sent än aldrig! =)

2014-12-15 @ 20:15:26
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: