Fritt droganvändande i Sverige?


Vad arg jag blir när jag läser det här! Nu kanske jag låter som en gammal moralkärring, "inte dricka alkohol, inte hålla på med droger.." Men vad fan? 79% tycker att cannabis ska bli lagligt i Sverige!

Om vi ska vara så, gör droger lagligt och sälj det på Ica, utan åldersgräns. Ta bort åldersgränsen på alkohol också och sälj det öppet på gatan. Så kan vi göra Jimmie Åkesson till statsminister också ska vi se vilket trevligt land Sverige bli. Jag tycker att vi ska fortsätta vara "lilla landet lagom". Lagom kanske inte är så dumt ändå? Hellre det än ett rasistland där man kan knarka och supa hej vilt så mycket man vill.

Vad tycker ni? Tycker ni att man ska lagalisera cannabis och/eller andra droger i Sverige?

Det är mycket jag är arg på nu för tiden känner jag, vet ni vad jag ska göra? Jag ska börja på boxning! Kickboxning eller vad det heter.. Jag vill inte slå någon, men jag vill slå något. Bra träning också!

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Åh vad arg jag blir på sånt? Vafan är det med folk?

2010-11-04 @ 11:31:51
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: