You're giving me all the right reasons

Hej! Jag har precis klickat hem ett regnställ som jag är i stort behov av. Det fungerar liksom inte att använda en vanlig tröja som jacka när man är ute och går hela dagarna i jobbet, och ösregnet snålar man inte med har jag märkt. 
110831
Källa
Byxorna kan jag kanske sälja på Tradera eller något sedan, för dom lär jag inte använda.

Om några timmar ska jag sticka iväg till jobbet, vi har personalmöte och sedan jobbar jag kvällen. Jag har förresten fått ett till vikariat så nu är min framtid säkrad på deltid hela oktober ut :)
Dessutom börjar kursen Digital färglära nästa vecka, den 8 september. Jag letade i säkert en kvart på hb.se (Högskolan i Borås) igår innan jag hittade läroplattformen med info om kursstarten, haha.
Jag är lite fundersam över alla böcker bara, kursen är 12 veckor lång, men man ska ha 13 böcker! Det verkar ju helt galet, räknade ut igår att det blir över 2000 kr sammanlagt. Så många böcker hade jag inte ens när jag läste på en hel termin på heltid! Jag ska i alla fall avvakta lite och se, förhoppningsvis är inte alla böcker jätteviktiga. Jag hoppas lite extra på att den boken som kostar över 700 kr inte är viktig! Haha.
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: