I love the feeling you bring to me

"Just when I felt like giving up on us
You turned around and gave me one last touch
That made everyting feel better, and even then my eyes got wetter
So confused, wanna ask you if you love me but I don't wanna seem so weak
Maybe I've been California dreaming"

Kom ganska nyss hem från stan, har varit på biblioteket. På jullovet började jag läsa Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, men jag hann inte läsa färdigt den och mamma hade lånat den av sin arbetskamrat så jag kunde inte låna med mig den. Tyvärr så var det kö på boken så jag får vänta ett tag. Jag älskar att läsa faktiskt, men det var väldigt länge sedan jag läste något för nöjes skull.
Jag lånade iaf den här boken så länge:
"Sten och Carmen är det snygga storstadsparet med ett till synes perfekt liv. Det är båda unga och framgångsrika inom reklamsvängen, de tillhör Amsterdams innekretsar och är lyckliga föräldrar till en liten dotter. Gott om både pengar och vänner.
Men tillvaron vräks omkull när de får beskedet att Carmen har bröstcancer. Medan hon tvingas till att byta ut sin bekymmerslösa livsstil mot en evighet av sjukhusbesök och strålbehandlingar uppför Sten sig som den stöttande och förstående maken, på dagarna - på nätterna blir han desto mer hämningslöst utlevande."

Har en känsla av att den här boken kommer locka fram en och annan tår, men vad ska man göra? Jag älskar att böcker, musik och filmer som berör!

När jag skulle åka ner till stan stod jag och Fadde på varsin sida av vägen och väntade på bussen, jag för att som sagt åka ner till stan, och han för att åka hem till sina föräldrar och kolla på en fotbollsmatch, Iran - nånting. Och vad sur jag blev när hans buss, som skulle komma 5-10 minuer senare, kom före min! Så ringde jag till Fadde för att fråga om han hade sett den andra bussen på vägen, och precis då kom den. Haha, Uddevallas lokaltrafik är verkligen inget att lita på..

Postat av: Laks

Hade den där boken förut, men sålde den faktiskt för ett tag sen X) är den bra? :)

2011-01-15 @ 20:06:16
URL: http://laks.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: