Her best days will be some of my worst

Idag har jag varit iväg en sväng till ÖB, var ute efter en ram och kom hem med en, plus lite annat. Har köpt väggord som ska klistras fast, men man vill ju inte gärna klistra på väggen så det ska ramen vara till. Kommer bli jättefint om det blir som jag vill, ni får se när det är färdigt :)
 
Sen har jag varit på lite pysselhumör här hemma - varför jag då inte gjort i ordning ramen med väggorden, kan man undra.. Det står i beskrivningen att man behöver tålamod och att det kan behövas fler händer, så jag behöver hjälp. Tålamodet gällande pyssel finns bara så länge det går som jag vill, vilket det inte alltid gör, hehe.
Har i alla fall äntligen pimpat min te-burk som jag köpte för evigheter sedan och skulle göra i ordning. Tanken var att skriva Tea på burken med fönsterfärg, men när jag var färdig och skulle klistra på "bilden" fastnade den och gick sönder och jag blev sur, haha. Nu skrev jag istället direkt på burken, mycket enklare!
Har även gjort en ny "gäst-skylt" inne på toaletten. Den förra, som jag också gjort i fönsterfärg, var ful redan från början och så hade jag rivit bort en del med det namnet som stod där innan... Även här skrev jag direkt på väggen den här gången och såhär blev det nu:
Lite knaggligt sådär men det är inte så lätt :)


Postat av: Frida

Jättefint, men vad gör de att de är lite knaggligt. Då ser man ju att den är hemmagjord :D

2012-07-17 @ 18:38:04
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: