Natu Vive

Jag köpte mig en handkräm idag. Jag hittade dock ingen av dom som jag blev tipsad om, så det blev den här:
Natu Vive
Pomegranate moist hand cream

En lite dyrare, men jag tycker den luktar jättegott, granatäpple! Så nu har mina torra kärringhänder fått sig en omgång och jag känner mig mjuk, än så länge! :D Det finns tvål och bodylotion i den här serien också, har aldrig provat men jag har luktat!

Jag gick runt på Åhléns City i Göteborg, och jag känner mig så himla vilse där inne! Det är som en djungel, plötsligt hamnar man bland en massa väskor, en massa julpynt, make up-store, apoteket, listan kan göras lång, det finns ju hur mycket som helst där inne! En gång hamnade jag på övervåningen, när jag gick genom H&M in på Åhléns, och jag vet inte hur länge jag gick runt där men hittade ingen rulltrappa som gick nedåt! Haha.

/anna

Postat av: Caroline

Haha jag förstår dig!! Min första dag i stockholm när jag flyttat ner gick jag in på Åhlens city, MY GOD, trodde aldrig jag skulle hitta ut. Och gissa vad, nu jobbar jag där haha :)

2010-12-15 @ 23:03:56
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: