Ballerina Pepparkaka

Jag är duktig på mycket, en sak som jag inte är speciellt stolt över är att jag är väldigt duktig på att bränna mig! Eller klantig kanske är mer rätt ord. Idag när jag lagade mat brände jag mig på handleden på en form som kom direkt från ugnen! Det sved så mycket så jag kände att nu måste jag införskaffa något som jag kan ta på för att lindra smärtan när jag bränner mig! Så jag åkte till apoteket och köpte Xylocain, sen i väntan på bussen tog jag en sväng in på Willys i brist på annat att göra.
Kom ut därifrån med en chokladkalender och Ballerina Pepparkaka! Barnet som bor kvar i mig älskar chokladkalendrar! Det är ett måste varje år. Jag kommer sitta där när jag är 50 och gråta om jag inte får en chokladkalender :P
Och Ballerina Pepparkaka! Har ni smakat!? Jag tänkte mig att chokladen skulle smaka pepparkaka, men såklart så är det ju kexen som smakar pepparkaka. I alla fall hur gott som helst! :D

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: