Beautiful, beautiful

Efter jag var klar med provet idag tog jag en runda genom Nordstan på jakt efter ett par nya leggings (som jag inte hittade, har en bild i huvudet vad jag vill ha för leggings men börjar fundera på om dom finns på riktigt eller om det är något jag hittat på själv..) Jag gick iaf in i en affär som är ny (tror jag) och det första jag tänkte var "en sån här affär hade vi behövt i Östersund när vi letade hippie-kläder till musikalen", så kan ni ju tänka er vilken stil den affären hade att erbjuda. Det roliga var att jag av någon anledning trodde att jag gick in på BikBok, så det blev väldigt konstigt haha..
Sen gick jag in i en annan affär, som heter Missäy, som jag aldrig varit inne i förut och DAAAAAMN!!! vad fina klänningar dom hade! :O Så nu vet jag var jag ska gå om jag någon gång skulle bli rik och behöver en fin klänning.. Jag gick runt där som en dregglande kille som fått syn på en snygg tjej..
(Klicka för större bilder)

www.missay.se
Kan någon ge mig en anledning att köpa en klänning, tack!? :D
Det fanns dessutom ännu fler och mycket finare klänningar i butiken än på hemsidan, plus att dom hade helt underbara vinterkappor! Jag tror jag blev lite kär ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: