Don't mind but what do you mean I am the one?

Idag har jag varit på riskutbildning nr.2, mer känd som halkkörning. Tydligen duger inte halkbanorna här i närheten bra nog åt min trafikskola så vi åkte ända till Kinnekulle.

Det tog ungefär 1½ timme att åka dit, men det var ändå bra för vi fick turas om och köra en bit var och tränade på omkörning tillsammans med den andra bilen som också åkte dit, och på vägen hem var det mörkt och regnade jättemycket så då fick vi träna på det också :)

Halkbanan gick bra annars, det var lite läskigt när vi snurrade runt men det hände inte mig när jag körde iaf och det gick faktiskt väldigt bra för mig, tycker jag själv :) Så jag är nöjd!

När jag kom hem kände jag hur det luktade mat i trappuppgången, och när jag kom in visade det sig att det var Fadde som stod och lagade mat, utan att jag hade bett honom göra det. En trevlig överraskning och väldigt gulligt av honom tycker jag! :D♥

/anna


Postat av: Caroline

Det är fan sjuuuukt läskigt att spinna, skrek som en tok xD Haha. Men nu har du ju inte långt kvar till körkortet!!! :D :D D:

2010-11-02 @ 22:39:03
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: