God morgon!

God morgon! Pigg och glad! :D Men vi får väl se om ett tag hur det går med allt idag.. Jag hoppade ut i snön med en linjal igår kväll innan jag gick och la mig, för jag var lite nyfiken hur mycket snö det kan komma på en dag här. 12 cm ungefär, så det var ju ganska mycket!

Gick upp för att kolla hur det står till med busstrafiken idag, om dom har kommit igång igen och det verkar så för det står iaf inget annat. Men jag ska ändå ta en tidigare buss idag så jag hinner gå om bussen inte skulle komma.
Jag ska ha körlektion innan jag åker till skolan! Igår när det snöade önskade jag lite att det skulle ligga kvar så jag fick prova att köra i snö, men jag har ångrat mig lite nu.. Men det går nog bra :)

Nu ska jag sätta mig och läsa lite medan jag äter frukost. Ha en bra dag!

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: