He does nothing, the boy does nothing


Här har jag spenderat morgonen! Kul va? :) Eftersom det inte blev någon tvättning i tisdags som det var tänkt, och jag ville få tvättat innan helgen, så fanns det inte så mycket att välja på. Men det var mysigt faktiskt, gick upp strax före sju, startade två maskiner, gick tillbaka och kröp ner i sängen igen och mös med Fadde :)♥

Ska alldeles strax ta tag i plugget, måste verkligen börja med hemtentan nu, börjar få lite panik. Men jag ska göra det, och jag ska göra det bra!

/anna

Postat av: Susanna

Svar........ ja blää.. undra om hon en kan kyssas....det är mer frågan!!



Synd om människan



passa på och tävla förresten =)



fy för tvättstugor.... glad jag har en hemma =)



PIZ

2010-11-19 @ 14:10:53
URL: http://susbusa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: