I see your face and I feel your love

God morgon! Jag satt uppe till tolv i natt och skrev, fick lite ångest över att jag var tvungen att avsluta det så snabbt, men jag tror ändå det blev ganska bra. I natt när jag gick och la mig så hade jag en så skön känsla i kroppen, av att inte behöva göra någonting! Jag blev nästan lite osäker på om jag hade någonting att göra idag eller inte, men tänkte; jag har bara skola på torsdag denna veckan, jag har ingen körlektion (för jag har tagit körkort!!), jag ska inte tvätta.. Vad mer gör jag egentligen? Visst har jag fortfarande plugg kvar att göra, det är ju fonetiken och grammatiken.. Men alla Text&culture grejer som har hållit mig sysselsatt från morgon till kväll de senaste två veckorna är över nu! Vilken lättnad!

Jag tror jag ska ta mig en liten sväng till Torp idag (Uddevallas köpcentrum) och kika lite på Rusta. Såg på deras hemsida att dom hade billiga ljusstakar och julgardiner. Jag har inte tänkt att julpynta, eftersom jag ändå åker bort över jul, men jag vill ändå ha ljusstakar och så för att få lite mysig julstämning! :)

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Klart jag vill!! :P Men hoppar du av vid valand då? För jag kan ju möta dig där isåfall? typ kvart över 2. :))

2010-11-23 @ 12:05:49
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Sara

fin header!



Vad gör du då? ^^

2010-11-23 @ 13:36:02
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; okej, jag svarar på kommentarer :)

2010-11-23 @ 16:31:28
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: