I struggle through the day just tryin' to find my own way


Nu är jag nöjd, väldigt nöjd! Så mumsigt det var :)

Vi sitter och kollar på några coola bläckfiskar på svt1, dom ändrade färg som någon.. ja jag vet inte vad, en discoboll eller något, för att visa sin sinnesstämmning. Och en annan vaktar sina ägg i 6 månader utan att äta någonting, och när dom kläcks dör hon. Så onödigt. Haha, spännande va? :)

Hoppas ni har en trevlig kväll!

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

sv: PRECIS - tycker också att det är viktigt. Och jag ska nog ta några kurser på distans till att börja med. Småkurser liksom, men jag har börjat fundera på om jag vill börja plugga till ljudtekniker... men då måste jag plugga upp Engelska B och Matematik B. Hatämnen typ - men jag kan om jag verkligen bestämmer mig för att plugga till det.

2010-11-04 @ 23:05:15
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: