In this cold I'm walking aimless, feeling helpless

Jag trodde att jag skulle klara det, jag trodde verkligen att jag skulle klara det. Men något gick fel... Det blev inget körkort för mig idag :'( Och det var inte ens det jag oroade mig för som gick fel, utan något som jag känt mig ganska säker på, eller iaf inte tvekat på. Men sånt är livet, antar jag. Ibland suger det, jag kan ju inte alltid vara bäst.. Idag kanske det var någon annans tur att ta den titeln.
Men nu ska jag äta frukost (min andra för idag), plugga, samla mig lite och sen ska jag åka ner till trafikskolan igen och boka in det sista lilla för vägen till mitt körkort. Jag ger inte upp, en chans till och jag fixar det! Jag ska klara det!

/anna

Postat av: emelie.

det är bra anna, du är bra, nä bäst! Du kommer klara det :) Det vet jag, håller alla tummar jag har för dig nästa gång :)när du tar körkortet. Massa kramar och lycka till! Pusspuss!

2010-11-08 @ 14:18:30
URL: http://emelieeohman.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nej faan också då! Åh vad jobbigt det måste kännas nu! Men jag tror på dig Anna! Jag menar, jag har körkort och du kan ju tänka dig hur jag kör liksom ;P Därför borde du som är en aning lugnare och har liite mer tålamod köra betydligt bättre än mig ;) YOU GO GIRL!

2010-11-08 @ 16:09:26
Postat av: Britt

Det är klart att du kommer att klara det. Jag tror på dig gumman lilla. Många och långa kramar från mig till dig. Din lilla mamma

2010-11-08 @ 19:23:17
Postat av: Charlotte

Hej! vad fin blogg du har, kolla gärna in min blogg, jag la precis ut en låt där jag sjunger om en flicka som haft en svår uppväxt!



Kram www.sthlmbruden.blogg.se/

2010-11-09 @ 21:03:23
URL: http://sthlmbruden.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: