It's time for you to see yourself

Hallå:) jag pluggar på, är faktiskt nästan klar med det jag ska ha läst idag! Insåg vilket väldigt tråkigt liv jag har just nu när jag blev överlycklig över att kapitlen jag ska läsa bara är några få sidor långa.. Men det är ju tur att det finns små ljusa stunder!
När jag har läst klart är det dags att sätta sig och plugga in alla litterära termer som man ska kunna också, tänkte försöka hinna med att kolla på prov tentan också (Sample exam - låter helkonstigt på svenska ju). I morgon har jag inte planerat in någon läsning, bara repetition och det som jag eventuellt inte har hunnit med, så jag ska se till att bli klar med allt idag så jag bara kan ta det lugnt och kolla igenom lite grejer i lugn och ro i morgon! 

All snö är förresten borta nu, iaf på den här sidan utav dalen, eller vad man ska säga haha. Det är som en slänt ner, sen en bäck och ett motionsspår, och på slänten upp på andra sidan (som jag ser från mitt fönster) är det fortfarande snö. Men här är det iaf grönt igen, eller ja grönt och grönt, alla fina höstlöv har ju blivit bajsbruna utav snön..

Tänkte bara dela med mig utav dagens roligaste, dom flesta har nog redan sett den men man kan nog skratta åt den några gånger till! 


/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: