Jul på Liseberg

Julmusik! (tryck play för rätt stämning till inlägget! ;) )

Idag åkte jag och Fadde till Göteborg och gick på Jul på Liseberg! Eftersom jag ska åka bort över jul och lämna kvar Fadde här i Uddevalla så ville jag att vi skulle ha lite julmys bara vi två. Fadde bryr sig inte så mycket eftersom han inte firar jul, men julen är ganska viktig för mig och man ska ju fira den med folk man bryr sig om. Så det här var väl mest för min skull, men det var himla mysigt ♥
Det var däremot väldigt kallt, vi frös jättemycket! Men hellre kallt och snö, än lite varmare och regn. Det är ju trots allt Jul på Liseberg. Jag ska inte skriva så mycket om det, finns inte så mycket att säga. Vi gick runt, kollade på det som fanns att se; marknadsstånd, djur från Nordens Ark m.m, värmde oss vid eldarna som var uppställda lite här och där, åt mat och så :) Jag slänger in några bilder istället som får sammanfatta dagen!

Tyvärr är det ju väldigt svårt att få bra bilder när det är mörkt, speciellt med mobilkamera, så jag tog mest bilder innan det mörkna.

Jag blev så glad av julstämningen, alla lampor och julmusik! Fadde är lite tveksam men jag tycker vi ska göra det till en tradition varje år! Haha och jag ska nog se till att få som jag vill, ska lära min älskling att fira jul ♥

/anna

Postat av: Erika

ja hon är allt en liten sötis ;-)



ha en fin dag!

2010-11-27 @ 09:21:34
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Abdulsophie

Hope you enjoyed your visit.

2011-05-24 @ 15:52:51
URL: http://abdulsophie.blogetty.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: