Look in her eyes, she's mentally undressing him

Att köpa gummistövlar var ett väldigt bra val tycker jag, väl spenderade pengar. För det här är ju inte så kul:

Till och med det fortfarande väldigt gröna gräset har kommit fram igen.

Det är inte långt till jul nu, så okej, om det ska snöa så får det väl snöa. Men då kan det väl åtminstone stanna kvar och vara fin snö? Är det något jag hatar mer än snö så är det snöslask!

Idag har jag varit ute och kört lite bil i regnet, sen gick jag till biblioteket för att se om dom hade den där boken som jag skulle ha läst tills i tisdag, och det hade dom! Dock fanns den bara på svenska eller som ljudbok på engelska. Ljudbok lät ju ganska nice men dom hade den inte inne, så jag lånade den på svenska :) Jag vill ju läsa på engelska men svenska är nog bättre än inget, dessutom går det antagligen snabbare och är det något jag behöver just nu så är det tid. 
Så vad gör jag här framför datorn? Höll på att somna i boken så jag behövde en paus..

Nu ska jag gå och skära upp en sharon som jag köpte igår så jag har något att mumsa på medan jag läser om Wales, Skottland, Irland, England, osv, osv. Verkligen jättetråkigt!

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: