Nothing's really what it seems

Det går verkligen inte bra för mig idag, åkte som sagt för att handla och blev riktigt sugen på att fixa en god middag att bjuda på när Fadde kommer hem från träningen ikväll! Men mina kassar är lika tomma nu som när jag åkte hemifrån..

När jag skulle betala så gick det inte, blev jätterädd att jag inte hade pengar på kortet fast jag egentligen visste att jag hade det. Men jag fick packa ner varorna i mina kassar och lämna dom vid kassan för att gå till automaten och ta kontoutdrag/försöka ta ut pengar. Inget utav det gick, så jag sprang bort till Swedbank-automaten lite längre bort men där gick det ännu mindre, det stod att det inte gick att få kontakt med kortet. Gick tillbaka till affären och sa att det inte gick, blev skickad till Swedbank där jag fick höra att dom hade problem med sina datorer. Gick tillbaka till affären och berättade det. Blev skickade tillbaka till Swedbank igen för att ta ut pengar, satt och väntade hur länge som helst men man måste såklart ha leg, vilket jag självklart inte hade med mig, bara för att! Så jag fick så lov att lämna tillbaka maten och åka hem tomhänt..
DAMN you Swedbank!

Så jag är på ganska dåligt humör nu, som ni kanske kan förstå. Så nu ska jag sitta och sura resten av kvällen.. :D

/anna


Postat av: Britt

Stackars dig.:(

2010-11-16 @ 19:15:12
Postat av: Caroline

Ne men va faaan. Åh fy helvete vad förbannad jag skulle vara! Shit, jäkla inkompetenta människor!

2010-11-16 @ 22:06:34
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: