Nyttig lördag och Toy Story 2!

Idag bestämde jag mig för att vara nyttig, det här är mitt lördagsgodis:

Gurka och morot med dipp! Har dessutom gjort dippen utav lättyoghurt för att göra det lite extra nyttigt! :) Haha, gjorde väldigt mycket dipp, men eftersom det faktiskt inte är riktigt godis kan jag ju använda det som "plugg-godis" tills det är slut. Nu när jag ska plugga som en idiot i en månad..

Men tyvärr så är jag ensam ikväll, för Fadde är och spelar i Uddevalla-kannan (en fotbolls-cup) Har ingen aning när han kommer hem, dom började halv sju så säkert ganska sent. Får hoppas att det går dåligt för dom så han kommer hem snabbt (A) haha nej då.

Nu ska jag kolla på Toy Story 2!

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: