So what do you want from me?

Jag sa ju förut, som ni kanske minns, att jag inte skulle prata mer om uppkörningen och istället ge er en glad överraskning när jag klarat det. Tyvärr så måste jag göra er besvikna (fastän det antagligen är jag själv som är mest besviken) - jag klarade det inte.. Och den här gången känns det riktigt ruttet!

Jag har nog inte berättat vad det var jag gjorde för fel förra gången, men det är oviktigt nu. Men även om jag tyckte att han var lite väl hård då och överdrev lite, så vem är jag att säga hur han ska göra sitt jobb? Jag vet ändå vad jag gjorde och jag vet att det var fel. Men den här gången.. Jag failade pga. att jag var för försiktig! Jag trodde, på riktigt, att det var en utav mina goda egenskaper som bilförare, att jag är försiktig. Och med försiktig menar jag inte att köra långsamt, för jag vet mycket väl att man inte får köra långsammare än hastighetsskylten anger utan anledning. Med försiktig menar jag att jag inte vill ta (vad jag anser vara) onödiga risker. Men jag hade tydligen fel. Å andra sidan så vet jag att om jag chansade lite mer och det skulle gå åt helvete, så skulle jag faila likförbannat! 

Nästa gång ska jag köra som en idiot och kvadda hela bilen så får vi väl se om dom blir nöjda. Ärligt talat vet jag inte vad dom begär utav mig. Okej om man är en ren trafikfara, men hur kan det möjligen vara farligt att inte vilja chansa? Han hade också en anmärkning om att jag kollade för mycket på kontrollpanelen, om det nu var varvmätaren, hastighetsmätaren eller något annat jag kollade på. Klart att man ska ha ögonen på vägen, men hur ska jag veta att jag håller hastigheten om jag inte får kolla? Och varför sa inte den förra det? Jag kan ju gissa på att om jag inte kollar på hastighetsmätaren, så kommer jag köra för fort och bli underkänd för det..

Jag har redan en ny uppkörningstid inbokad, och då ska jag fanimej visa var skåpet ska stå!

Nu behöver jag plugga, städa och förbereda maten (fick köpt min mat idag, lyckades iaf med något!) men jag glömde köpa en grej så jag tror jag ska ta en promenad till ICA istället och passa på att rensa huvudet lite.
Sen tar jag nya tag, i allt!

/anna

Postat av: therese - fotoblogg

Va tråkigt att du inte klarar det. Men jag tror du sätter det nästa gång. Lycka till :)

2010-11-17 @ 14:53:26
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, det var en obehaglig olycka, men tur så blev det inte allvarigare än så... Men snart är jag tillbaka igen med allt jag brukar göra. Ibland måste man ha liten paus, någonting måste stoppa mig, så nu blev det så här. :) Hoppas du kunde handla idag, trist när Swedbank inte fungerade, när du ville göra något extra gott för din älskade. Dumma swedbank! kramkram!

2010-11-17 @ 15:54:00
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Awe, :/ Men sånt är fan lätt hänt. Men det känns lite som om det var en onödig sak att kugga dig för. Sålänge du vet hur man kör och kör bra. De får ju tänka på att en uppkörning är väldigt nervöst.

2010-11-17 @ 17:38:50
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Frida

Man lär sig att känna hastigheten och man lär sig att inte kolla ner så ofta utan bara slänga ett öga ibland, de handlar om erfarenhet. Men kämpa på syster du kommer att klara de :D



KRAM

2010-11-17 @ 23:06:19
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: