'Cause our love is priceless

Nu är jag hemma igen! Sov som sagt hos mormor i natt för att gardera mig mot eventuella snöstormar och tågförseningar. Jag blev faktiskt själv förvånad över hur mycket jag saknade Fadde, bara av att vara ifrån honom en kväll/natt. Träffade honom dessutom inte på hela dagen igår för han var och jobbade, något dom i laget var tvungna att göra för Uddevalla-kannan.
Jag kommer ju längta ihjäl mig efter honom på jullovet! :o Men då kommer jag ju ändå vara hemma med familjen som jag saknar galet mycket så jag kommer nog ha det väldigt bra ändå!

Provet idag gick nog ganska bra, tror jag. Det är ju så svårt att säga och jag vill inte ha för höga förväntningar, speciellt med tanke på att man måste ha 60 poäng för godkänt (högsta är 100 p.) Provet bestod av två mindre uppgifter där man skulle förklara ord och svara kortfattat på frågor (värda 15 respektive 25 poäng) och sen två större uppgifter där man skulle analysera två olika korta texter (värda 30 poäng var). Förhoppningsvis är dom snälla när dom rättar och kanske ser att man är på rätt spår så man kanske inte får full pott men ändå lite poäng här och och där! 
Det tog verkligen jättelång tid att göra provet! Jag tänkte att 4 timmar skulle jag aldrig behöva, men jag satt tre och en halv timme.

Nu väntar jag på att Fadde ska komma hem ifrån träningen, ska vara så snäll och laga middag idag bara för att jag har saknat honom så mycket! :D

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

I feel the same - saknar ju sönder Ricky redan 10 minuter efter att han har åkt till jobbet på mornarna.



SV: Tack bästaste <3<3

2010-11-15 @ 17:43:29
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas det gick bra :)

2010-11-15 @ 18:43:01
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: