I could be wholesome, I could be loathsome

Nu har mamma åkt hem. Känns tråkigt, men det var iaf jättekul att ha henne här! ♥ Och det är ju inte ens en månad tills jag ska åka hem till mamma och pappa så vi ses ju snart igen!

Jag provade den nya Marabou Vinter igår, som den chokladälskare jag är tyckte jag att den var god! Det tyckte dock inte mamma och Fadde :P

Jag gillade att det var stora och lite tjockare bitar. Chokladen var ganska maffig så jag orkade inte äta så mycket på en gång som jag kan göra annars, så det kan man ju se som positivt ^^

Nu ska jag plugga, från och med nu till och med natten mellan måndag/tisdag. Har ju till 23.59 i morgon på mig! I morgon ska jag också göra något lite speciellt, och jag ska göra det jävligt bra! ;)

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: