I love the energy you radiate

Nu är jag hemma igen efter min lilla sparsamma shoppingrunda! Men det fanns ju ingen Rusta på Torp! Undrar vad jag har fått det ifrån? Blandade förmodligen ihop det med Jula, väldigt lätt hänt om man är som mig. Rusta och Jula, OnOff och NetonNet, Lindex och KappAhl, Din Sko och Skopunkten.. Helt omöjligt att hålla reda på!

Men jag hittade iaf lite smågrejer som fick följa med mig hem.
  • En söt ljushållare med älgar (15 kr på Jysk)
  • "Juladresser", ni vet sådan där som man sätter på julklappar, "God jul önskar.." (29 kr på Gallerix)
  • Läppsyl Nivea Angel Star (29 kr på H&M)
  • Två nagellack från Depend, ett baslack och ett mörkblått, nr. 171 (25 kr st på Kicks)
  • Kollegieblock (10 kr på Coop)
Det var det! Min runda på Rusta får jag väl ta någon annan gång när jag vet var det finns! :) Det kändes väldigt skönt att åka och göra något, bara för att. Inte för att jag måste, inte för att jag ska göra något annat på vägen, utan bara för att jag kände för det. Man måste uppskatta de små grejerna i vardagen! :)

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

sv: Men vi kan mötas vid Valand hållplatsen?? Eller så är vi båda på avenyn kvart över 2 och så smsar vi varandra och ser var vi är. ^^ Det låter ungefär lika enkelt.

2010-11-23 @ 18:19:08
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; tack :D. vad gör du?

2010-11-23 @ 22:12:15
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: