Just like a tattoo, I'll always have you

Hej hej! Hade en jättemysig kväll igår med Linda, hennes vänskap är något jag verkligen har saknat faktiskt och det känns jättekul att vi äntligen kan träffas igen! :)

Det kom precis förbi en tjej med en liten kattunge utanför mitt fönster. Jag gillar inte stora katter, men kattungar är ju så söta! Bara lite sådär inom parentes, så var jag tvungen att säga det.

Nu ska jag ta och baka mina chokladbollar innan jag ska börja med maten. Sen ska jag och Fadde faktiskt unna oss lite mys ikväll och gå på bio :) Fast hur mysigt det kommer bli vet jag inte.. Vi ska se Resident Evil: Afterlife, i 3D. Det kommer nog bli riktigt läskigt, vi såg tvåan på tv förra veckan eller nåt, och zoombierna var ju inte lite äckliga. Men jag hoppas att den är bra och att jag kan sova ikväll! 

Resident Evil: Afterlife Trailer


Jag kan bara i trailern peka ut ganska många ställen som kommer skrämma mig i 3D, haha. 

Nu, chokladbollar!

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Awe, men right back at ya <33 Så skönt att man liksom kan träffas i stort sätt när man vill, sådär lagom spontant.



du vad heter teckensnittet du har på din blogg? Det var snyggt. :)

2010-10-02 @ 23:00:00
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Anna

ah:P

Kan förstå det! Själv blir jag väl kvar här några år till. Fast har ju funderingar på att skaffa mig en lägenhet i Örebro så jag slipper åka åtta mil om dagen. Bara det att jag bor ju i princip hos min pojkvän så det skulle bli så ensamt. x)



Ska försöka ta mig neråt så snart jag kan och har råd, så vi kan träffas! :)

2010-10-03 @ 13:36:53
URL: http://annaalinderholm.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

SV: då lånar jag det teckensnittet av dig! :)

2010-10-03 @ 14:09:49
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: