Reaching for something in that distance so close you can almost taste it

Just det ja, skulle berätta om det där jobbet, som jag fick! :D Jag ska jobba som reseräknare för SJ. Det är ett jobb som man måste vara student för att få, för ovanlighetens skull, och det pågår bara en vecka, nästa vecka, vilket är helt perfekt för mig eftersom vi bara har tentan på måndag och sen är vi lediga resten utav veckan. Så jag ska alltså åka tåg mellan Uddevalla - Borås och Uddevalla - Varberg och gå med konduktören runt när han/hon kollar på biljetterna och föra statistik över vilka sorts biljetter som används. Ska bli skönt med lite extra pengar, så jag är ganska nöjd!

Pratade nyss med min söta lillasyster, och
åh vad jag saknar henne! ♥
(mamma, jag saknar dig och pappa också ♥) Så säger hon: Jag saknar dig, jag vill att du ska komma hem nu med detsamma! Hon är så söt, min lilla Klaruski!

Förresten, för er i Östersunds-området, så kommer jag till Mörsil den 17:e december och och stannar till den 3:e januari, minst. Jag har ombokningsbar biljett för om det går bra på tentorna kan jag stanna längre, annars måste jag åka tillbaka och göra omprov. Men jag vill gärna träffa alla fina tjejer så ni vet! :)

/anna

Postat av: Caroline

Åh jag kommer nog också hem då... faan jag måste också boka biljetter men jag har ingen aning om när jag kan åka hem eller ner :P Men vi SKA träffas! :D

2010-10-13 @ 07:54:59
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: