The risk that I'm takin'


Jag och Fadde innan bion igår, haha coola va? ;) Själva grejen att se en film i 3D var ganska coolt, det kändes mer som att man såg personerna på riktigt än på en bioduk, vilket kanske iofs är meningen, haha. Jag trodde det skulle bli jobbigt att kolla på en hel film i 3D men det var det faktiskt inte, för er som inte gått på 3D-bio än så rekommenderar jag det! :D


Nu har vi bakat klart våra bullar, visst ser dom goda ut! Vi gjorde både kanel- och vaniljbullar, för vaniljbullar är ju så gott och det är ju trots allt bara en dag som är kanelbullens dag! Vårat bakande blev ganska intressant när det var dags att kavla ut degen och vi kom på att vi inte har någon kavel, haha, men det gick bra ändå :)

Nu ska vi mysa framför tv:n och ladda upp för en ny skolvecka!

/anna

Postat av: Caroline

HAHA exakt samma hände mig!! Men vi tog en glasflaska istället :)

2010-10-03 @ 23:50:13
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: