Unperfect the way that we are

Nu är jag klar med mina köttbullar! Några blev hela, några gick sönder,
inga blev runda.

Annas hemmagjorda köttbullar
Min mobilkamera har en förmåga att ta bort alla färger som gör att saker ser fina eller goda ut, så jag säger som vanligt: Dom ser godare ut på riktigt. Men det var kanske något av det äckligaste jag gjort, hålla på att gegga med köttfärs.. Men jag hoppas dom smakar bra iaf :)

Chokladbollarna sparar jag till helgen, har inte så mycket tid innan jag ska ge mig av till Göteborg. Fast jag skulle säkert hinna, det är bara jag som är tidspessimist. Dessutom litar jag inte på mitt hår, man vet aldrig hur lång tid det tar för att få det att se bra men lagom ofixat ut :P

/anna

Postat av: Anna

skönt att höra!

Jodå det är bra med mig. Lite smått sjuk bara:P

Är det skönt att komma från Mörsil? ;)

2010-10-02 @ 14:33:55
URL: http://annaalinderholm.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: