You're gonna go far 'cause everyone knows who you are


Alla dessa böcker! Den här boken ska jag ha läst ut tills i morgon.. Jag vet, jag är så dum som börjar dagen innan men jag glömmer bort det hela tiden! Jag tog till och med med mig boken till skolan i torsdags för jag tänkte att nu jävlar ska jag börja i tid! Men tror ni inte jag glömde ändå? 
Jag skulle mycket hellre ha en tjock bok istället för alla de här småböckerna. Det skulle vara så mycket lättare att komma ihåg att läsa om man hade en bok på gång hela tiden istället.. Men uppenbarligen så tänker inte gamla gubbar (som min lärare) som jag.

Vilken tur iaf att den här dagen har en timme extra. Vad är grejen med det förresten? Jag fattar inte, varför ska man hålla på att ändra klockan hit och dit? Det är så onödigt tycker jag. Blir det mörkt på kvällarna så får det väl vara mörkt på kvällarna. Eller?

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

hahahha xD Du är så frän! Jag håller med dig vafan! Blire mörkt så blire mörkt - wtf liksom hahahahah xD



Det där gjorde min dag - så galet klockrent (HAHA KLOCKrent)

2010-10-31 @ 13:32:36
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: