Is that a smile on your face?

Idag har vi haft Text & culture och Grammar. Helt okej, allt beror på läraren. Den text & culture vi har haft hittils har varit dötrist, men med han vi hade idag var det riktigt intressant faktiskt. :)

Efter skolan åkte jag till centralen och mötte upp min vän Linda, även kallad Bam Bam eller Bamiih. För er som inte vet vem Linda är så blev vi vänner tack vare Darin. Eller fel, vi blev inte vänner tack vare honom, för jag är helt övertygad om att vi skulle blivit vänner om vi hade träffats på något annat sätt också, men vi kan säga att vi träffades tack vare Darin. Vi tog en fika och satt och pratade, vi kom fram till att det var mer än 2 år sedan vi träffades sist och det är helt galet! Vi har bott för långt ifrån varandra för att kunna träffas så ofta som vi skulle velat, men nu har våra pojkvänner tagit oss närmare varandra och det känns jättekul! Det blir nog en fika på stan fler gånger :)

Nu ska jag köra bort Fadde från playstationet och titta på Cougar town.

I morgon är jag ledig från skolan och har äntligen körlektion igen! :D

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: