Oh, it's such a shame

Det här blir mitt sista inlägg om politik för några år framöver, men jag måste ju kommentera valet känner jag. Jag bryr mig ärligt talat inte speciellt mycket om att det partiet jag röstade på inte vann, men att Sverigedemokraterna kom in är helt sjukt.
Hur ska man kunna vara stolt över det land man är född och uppvuxen i när det finns så många människor som röstar på ett sådant parti som SD?
Hur ska jag kunna fortsätta tro att Sverige är ett bra land för alla att leva i när 5,7% av folket röstar för att personer, som t.ex. Fadde och hans familj, inte ska få leva i det här landet?
Jag skäms.

Jag hoppas verkligen att Fredrik Reinfeldt och dom som bestämmer med honom håller det dom lovar och inte låter sig påverkas av SD, och jag hoppas verkligen att Jimmie Åkesson inte får rätt i att dom en dag kommer att styra det här landet. Om den dagen någonsin kommer så lämnar jag Sverige.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: