I would trade in my life for a chance to say good-bye

Jag har haft fullt upp hela dagen, som jag skrev förut så åkte jag och mötte upp Fadde när han slutade, för att handla mat. Men innan det gick vi in på Vero Moda. Presentkortet jag fick i påskpresent räckte till lite mer än halva priset på klänningen, och Fadde var så gullig och betalade resten åt mig. Så nu har jag min sommardröm och jag är jätteglad! Vilka underbara människor jag har i mitt liv ♥
110428
En liten "sneakpeak", en bättre bild kommer i morgon!

När vi kom hem efter att vi hade handlat lagade jag mat, dags att komma in i "ta-hand-om-sig-själv-och-diska-laga mat-handla-och-tvätta-rutinen". Man vänjer sig fort att slippa..
När vi hade ätit åkte vi iväg med Faddes farbror, han ville att vi skulle följa med till hans lägenhet. Hans flickvän kommer från Iran (eller Irak, är inte säker) på måndag, så han har skaffat sig en egen lägenhet till dom. Den var liten men ganska fin :)

Nu ska jag nog slå mig ner i soffan och kolla på antingen Two and a half men, eller Sex and the city, har inte sett något av det, eller något annat heller för den delen, på evigheter känns det som!
110418

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Svar: Skumt, jag kommer jobba mer än 8tim/veckan i alla fall och det sa jag till kvinnan på Arbetsförmedlingen... men hon nämnde ingenting om att jag inte fick vara kvar om jag jobbade mer än så.

2011-04-28 @ 21:23:51
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Claudia

ja jag hoppas verkligen att denna inte stämmer!! :P

2011-04-28 @ 21:39:57
URL: http://claudiias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: