När ljuset blir till mörker är jag där, och aldrig lämnar jag dig

Här kommer det utlovade! En video där jag spelar För kärlekens skull på klarinett, också passade jag på att spela in en där jag spelar Se på mig på piano också! :) Av någon konstig anledning spelade datorn inte in ljudet när jag först försökte med webkameran, så jag fick spela in med digitalkameran istället och såg därför inte om jag syndes, därför blev det lite som det blev. Men jag hoppas ni gillar det, enjoy! ;)


And don't judge me too hard, jag har ju precis kommit igång igen! ;)

Postat av: Mamma

Tack! Vad fint det var. Kram mamma

2011-04-11 @ 20:49:40
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Vet hur det känns när man inte får nå svar eller när dom inte ringer fast dom sa att de skulle det. Men vi får hoppas att dom hör av sig.



Ja, jag hoppas också det. Jag vill verkligen ha dom jobben!!

2011-04-11 @ 20:53:16
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Hihi tack så mycket! :D Ja det skulle vara till stor hjälp om man kom med lite förslag. Har så mycket saker på G men som jag inte hinner tyvärr.



Duktig du är på att spela! :)

Kram!

2011-04-12 @ 21:51:49
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: