The capital city of my heart

Hej! Idag har jag som sagt varit i Göteborg på arbetsintervju. Jobbet var inget för mig för jag vill inte jobba med provisions-lön, men jag åkte ju dit några timmar tidigare för att träffa Linda så jag kan ju inte säga att resan var i onödan! :)
Vi gick och fikade på Café Molinari, där är vi stammisar vid lunch-tid och andra tillfällen när det är mycket folk i Nordstan och fullt på vårat "vanliga" ställe, för dit hittar ingen!

Min halvätna blåbärspaj

Linda at Café Molinari
Och gissa vad? Jag skrev ju morse att jag inte trodde att vi skulle få lika fint väder idag som det var när bilden i föregående inlägg togs, men jag hade fel! Jag var verkligen helt säker på att det skulle regna idag och det helt fuktigt i luften när jag gick ut. Men mitt paraply är magiskt, jag lovar! För det blir alltid fint väder när jag har det med mig! 


Brunnsparken, Göteborg
När vi stod här på bron och fotade kom det en man som ställde sig och stirrade på oss, jag märkte det inte först för jag stod med ryggen emot men Linda såg honom hela tiden och han hade tydligen stått där ett tag och kollat på oss. Lite creepy tyckte vi och gick därifrån, när vi vände oss om såg vi att han kollade på oss så länge han kunde se oss, så vi gömde oss lite.. Läskigt! En anledning varför man inte ska vara ensam i en stor stad!

Det blev ett långt inlägg med många bilder, men det tycker vi väl om? ;) Nu ska jag gå och kolla på 2½ män!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: