What's this fuss about you saying I ain't all that, I ain't true

Hej! Jag har nyss kommit hem från en liten Torp-runda! Fadde skulle egentligen spelat match idag, men han skadade sitt knä igår så han kunde inte vara med, stackarn.. ♥ Vi åkte iaf till Torp tillsammans, men jag kom hem ensam. Haha Faddes pappa ringde och sa att dom skulle åka till Gustavsberg och grilla, jag tycker dom är galna som frivilligt vill vara ute i det här vädret, det är grått och dimmigt och regnet hänger i luften, men dom sa att det skulle bli sol. Det hörde jag också igår, sol och 14 grader varmt, men i morse när jag vaknade och såg dimman gav jag upp hoppet om det.
Fadde åkte hur som helst dit själv och jag åkte hem, känner mig helt trött och seg idag och har av någon anledning ont i hela kroppen..


Är det bara jag eller är det fler som inte kan se något härligt grillväder här?

Postat av: Frida

Om man fantiserar väldigt mycket så ser jag en liten glimt av något som skulle kunna vara bra grillväder :P haha

2011-04-02 @ 17:22:30
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Det verkar dåligt väder i många delar av vårt land! :(

2011-04-02 @ 17:41:52
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: