I never thought I'd need you there when I cried

Hellu! Idag har jag äntligen fått sova ut ♥ Ändå är jag trött.. Spåkulan på Facebook (nörd, jag vet) sa att sova ut hjälper inte, jag måste röra på mig för att få energi! Får nog prova det vid nästa tillfälle :)

Idag har jag och Fadde varit iväg till Torp. Kursen jag ska läsa, Digital färglära, börjar ju snart så jag behövde köpa ett bildbehandlingsprogram. Det verkade som att Photoshop var det lättaste att få tag på så fick det bli det. Eftersom jag nästan inte använt Photoshop innan överhuvudtaget så tyckte jag det var ganska oviktigt att skaffa den senaste (9), så jag köpte 7:an för en lite billigare peng på Expert.
110827
Jag passade även på att gå in på Kicks och köpa ett torrschampoo från Proffs. Jag hatar att gå ut med smutsigt hår, och ännu värre är det att ha smutsigt hår, och inte ha någon ork att tvätta det eftersom jag ändå inte gör mycket annat än att jobba. Men jag ser håret som en accesoar och gillar inte när jag inte kan "använda" det.
Jag har ingen aning om hur det här torrschampoot fungerar, mer än att man sprayar så ska håret bli "rent". Men jag kände att jag ville prova så jag hoppas det kan göra någon nytta, återkommer när det är testat så får ni veta resultatet! :)
110827
Efter Torp åkte vi hem till B&S, dit vi var bjudna på middag för att fira en god nyhet. Vad vet jag inte om dom vill att jag går in på, så jag hoppar över det! Dom hade även några andra gäster där, en familj som är vänner till B. Dom hade en jättesöt liten bebis som vi lekte lite med. Han hette nästan Darin! Hehe :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt, min andra mest tidskrävande uppgift, haha!
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: