You got me loosing my way

Hej! Jag skrev ett kort litet inlägg från Faddes iPhone förut, men när jag var färdig så försvann alltihop! Jag och den där iPhonen kommer inte riktigt överrens alltså..

Jag har legat helt utslagen i soffan och sovit bort hela kvällen, och pratat i sömnen hade jag tydligen gjort också. Det har varit slitit de senaste dagarna, i onsdag fick jag hoppa in och jobba tre timmar tidigare och igår fick jag jobba över i en timme. Idag har det varit fullt upp så jag är helt utmattad! Och så har jag fått så ont i ryggen så jag vill helst bara ligga ner och vila. :/ Ska bli riktigt skönt att vara ledig hela dagen i morgon plus söndag fm. :)

Nu ska jag plocka fram min massagemaskin (för rygg/axlar, inget annat! Haha) som jag köpte som en liten "födelsedagspresent" till mig själv någon dag efter jag fyllde år, och försöka mjuka upp musklerna lite.
110826
Källa
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: