You're a bit of this, a bit of that, a twisted kinda fact

Hej! Jag har suttit nu och lagt upp alla mina böcker från Engelska-kursen jag läste förra året på en sida på Internet, hoppas att jag lyckas få dom sålda!
Precis när jag var klar ringde det på dörren, då var det vaktmästaren som kom. Jag skickade in en felanmälan på Uddevallahems hemsida för handtaget till lådan under ugnen gick sönder häromdagen. Några minuter senare ringde han och sa att han skulle kolla på det och försöka ordna det i veckan, och ännu en stund senare kom han hit och hämtade med sig hela lådan.
110823
Förresten, ser ni att man faktiskt kan se in i ugnen? Det har man inte kunnat förut, men jag har tvättat den :D

När fastighetsskötaren ändå var här passade jag på att fråga varför det inte finns någon nyckel som passar till altandörren, så han skruvade upp hela låset och det visade sig att det inte är samma lås. Någon annan hyresgäst har förmodligen fått bytt låset till ytterdörren men dom har glömt byta på altandörren, men nu är det beställt ett nytt lås så vi kommer kunna använda det som utgång också. Haha och det har gått ett helt år innan vi frågar om det!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag åka iväg på en liten shoppingrunda. Jag behöver ett par byxor som jag kan ha när jag jobbar. Mina gamla slitna jeans som jag brukar ha är det nämligen så mycket hål i nu att det knappt finns något kvar av dom.. En regnjacka skulle inte heller sitta fel när jag är ute och går så mycket i jobbet, men det får nog vänta till efter löning!
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: