Didn't know you would've had me coming back

Helgen är över och det är äntligen måndag. Känns konstigt att känna så, annars brukar det vara tvärtom. Det har varit en ganska lugn helg på jobbet i alla fall så jag ska väl inte klaga.

Idag tvättar jag. Haha, jag blev så sur när jag kom bort strax före halv tolv och någon annans lås satt på dörren. Gick hem och väntade till klockan var prick halv tolv, och precis när jag öppnade dörren i min ände av korridoren kom en gubbe från dörren i andra änden. Han tyckte att det var "bra tajmat", eftersom jag kom samtidigt. Men det tyckte inte jag. Nu har folk kanske lite olika sätt att se på saker och ting, men jag tycker att är tvättiden slut klockan elva, och nästa pass börjar halv tolv, då har man ändå en halvtimmes extra tork/plocka ner/vik-tid så då kan man väl vara färdig till halv tolv. Sen att det är dåligt torkutrymme i tvättstugan vet jag lika väl som honom, och att han bara tvättar var 14:e dag.. Ja, det är väl ändå inte mitt problem?

Men så var jag redan på dåligt humör innan för att jag än en gång vaknar med huvudvärk på min lediga dag. Vad är problemet, har mitt huvud blivit allergiskt mot sovmornar?
111115

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: hahah inte behöver du ursäkta dig. :P Det är jäkligt komiskt det där. Du skulle ha sett mitt ansiktsuttryck när maskinen drog in biljetten igen. Stod och stirra på min trasiga biljett i någon minut och kunde inte bestämma mig om jag skulle skratta eller gråta. :P Mitt ansiktsuttryck var utan tvekan priceless. :)



Ser nästan fram emot tågresan :P

2011-12-05 @ 13:32:35
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Nathalie

själv vill man att veckan ska vara över redan! har så mycket i skolan..:/



tyck till om min outfit om du vill<3

http://liborius.devote.se/blogs/14601016/14-dagar-kvar.htm#WriteComment

hoppas du fått en bra start på veckan!

2011-12-05 @ 16:38:32
URL: http://liborius.devote.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: