I'd rather be with you, say you want the same thing too


TIPS!
Tänkte ge ett lite "spara-pengar-tips". Jag brukade köpa måltidsdricka och ha till middagen (ni vet såna där små paket som man blandar med vatten) - billigt och bra! Men ännu billigare och ännu bättre är FunLight! En flaska kostar 18,90 kr (på Willy:s, priset varierar säkert lite mellan olika affärer), och ger 10 liter, vilket blir strax under 2 kr/liter, jättebilligt!
Det är gott och det finns dessutom många olika smaker att välja mellan vilket ger variation! Och sedan känner ni säkert igen deras "slogan"; FunLight - den utan socker!

Jag har provat Wild Berries (jättegod) Appear (inte så god) och senaste att smaka för min del är Wild Strawberry Watermelon, har dock inte hunnit prova den än.

Det var mitt tips för dagen för den som vill dricka lite billigare och lite bättre! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: