Hold me like a pillow, make me feel right

Vilken härlig morgon! Jag vaknade, för en gångs skull hyfsat tidigt utan att ha sovit bort halva dagen, av att Fadde låg och pillade med mitt hår, underbart! ♥ Det var varmt och solen sken genom rullgardinen och det kändes som sommar! Sen vad som egentligen finns där utanför låtsas vi inte om..
Nu har vi ätit frukost och om en timme är det tvättstugan som gäller för min del. Ska städa lite också hade jag tänkt, allt damm syns så tydligt när solen skiner! Känns så otroligt skönt att för första gången sen september in ha någonting att plugga!

Hoppas ni haft en lika härlig start på denna söndag som jag! :) 

Glöm inte kolla in DET HÄR om ni vill skänka pengar till välgörenhet och samtidigt få något fint för det! 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: