I know you're somewhere out there, somewhere far away

Nu har vi fått i oss en god middag och jag känner mig lite piggare, tror dock att jag håller på att bli förkyld! Usch..

Just nu sitter jag och försöker hitta en framtid.. Eller ja, jag försöker hitta en kurs som jag kan gå för att sedan gå vidare till något annat. Tänker dock inte berätta än vad det är jag planerar, för det känns så osäkert än så länge.

I morgon börjar Fadde skolan igen och vi går tillbaka till de vanliga rutinerna. Har iaf lite att göra i veckan vilket känns skönt. Ska bl.a. på arbetsintervju, möte på arbetsförmedlingen och på torsdag får vi besök! ;D

Postat av: Frida

Nej du får inte bli förkyld nu när jag ska komma!! Jag har precis varit sjuk och vill för allt i världen inte bli de igen, så håll dig frisk!!



Wihoo besök de låter ju trevligt :) Speciellt när de är världens bästa storasyster som kommer :) hihi

2011-02-27 @ 19:46:43
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: REBECCA

okej nice! :) men nu ska jag se på solsidaaan :D så vi hörs

2011-02-27 @ 19:51:36
URL: http://magicstory.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: