So what am I to do?

Jag sitter och kollar lite utbildningar på studentum.se, vad ska jag hitta på med resten av mitt liv? Har en liten idé, men jag är inte säker. Det är dessutom utbildningar som kostar pengar, så kanske jobba ett år eller så och spara pengar till en utbildning? Och när jag har pengarna kommer jag säkert ha ändrat mig och då har jag massa sparpengar att göra något roligt för istället! ;) Nej då, jag vet inte. Men något ska jag nog hitta på!

Den där äckliga köttfärspajen som jag åt på lunchrasten i Varberg när jag jobbade som reseräknare en vecka i oktober, och som gjorde mig så illamående, gör mig fortfarande illamående! Så fort jag känner lukten eller smaken av något liknande så mår jag illa. Och tyvärr var dagens middag en sån sak så jag mår inte jättebra just nu.. Blääk!
Fadde är och tränar och jag är ensam hemma och har väldigt tråkigt! Ska sätta mig och läsa/titta på tv tror jag. Måste lämna tillbaka Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann i morgon, och jag har ungefär halva kvar! Får nog ställa mig på kö på den igen..

Vill passa på att påminna om att kolla in inlägget om min skiva! Skulle betyda mycket att få lite stöd :)
Vad har ni för er ikväll? :)

Postat av: RebeccaPersson

framtiden, är så lockande men så svår, haha :)

Jag må ha nåt år kvar, men tiden kommer gå så fort. hih :D



allt bra med dig? :D

2011-02-17 @ 21:20:51
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: