To afraid to tell i straight to my face

Nu har vi precis ätit middag, Fadde erbjöd sig att göra mat idag för att slippa hjälpa till att tvätta. Inte mig emot! :) Snart ska vi förvandla vardagsrummet till ett gym och träna lite! Nej då, inte riktigt så, men det blev ingen promenad idag så vi ska köra lite styrkeövningar här hemma istället. Visst låter det som att vi är jätteduktiga? Haha.

Den här platsen påminner både mig och Fadde om somrarna som jag har spenderat här i Uddevalla. Vi brukade cykla (eller bli skjutsad för min del) ända hemifrån Fadde, ner till stan och upp på andra sidan till Gustavsberg. Jag hade ingen aning då var den här nerklottrade tunneln låg, det var bara ett ställe som vi passerade. Inte visste jag då att jag snart skulle flytta till en lägenhet alldeles i närheten!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: