Watching the seasons fly, going round in circles

Åh, vad irriterad jag blir! När jag var på vårdmässa på arbetsförmedlingen för någon vecka sedan fick man, efter att ha lämnat en intresseanmälan för ett företag, en lapp som man skulle fylla i och skicka in till polisen för att få ett utdrag ur belastningsregistret. Fick hem ett brev från polisen idag, och precis när jag sprättat upp kuvertet kom jag på att dom sa att man inte skulle öppna det utan bara ta med det på arbetsintervjun. När jag tog ut brevet förstod jag varför - man får inget utdrag om man inte finns med i belastningsregistret. Så finns man med är det ju ganska lätt att bara öppna kuvertet, ta ut utdraget och låtsas att man inte fick något! Så nu måste jag gå till biblioteket eller något, skriva ut en ny blankett och skicka in igen.. Suck!

Gammal bild från i vintras

Nu ska jag gå ut på en promenad, ser verkligen inte lockande ut med blåsten och det gråa, trista vädret, men det är bara att inte tänka och gå!

Postat av: Frida

Hehe lite klantigt, men de låter som att du gjorde de i bara farten och gammal vana ;) Lycka till nästa gång!

2011-02-25 @ 20:29:58
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: