You can't tell me it's not worth trying for

Hallå! :) hoppas ni alla mår bra och njuter av dagen, själv sitter jag här ensam hemma som vanligt. Jag är verkligen inte gjord för att vara arbetslös, blir uttråkad på 2 sekunder! Lite senare idag ska jag på vårdmässa på arbetsförmedlingen, kanske hittar någon som vill ge mig ett jobb där?

Men jag tänkte berätta lite om intervjun jag var på igår, eller det var inte så mycket en intervju utan mer information om ett jobb som verkar helt awesome! Möjligheterna är enorma, man får jobba nästan hur man vill, väljer själv vilka man vill jobba med, och jag har i stort sett redan fått jobbet, allt jag behöver göra är att ringa till hon jag träffade igår, och säga hur jag vill börja. Ja, till och med det får man välja själv! Visst låter det bra? :)

Nu ska jag gå och diska upp allt efter middagen igår, som jag inte hann, sen ska jag sätta mig och läsa lite innan det är dags att dra ner till arbetsförmedlingen. Har, efter att ha stått i kö ett tag, fått låna Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, men har glömt/inte hunnit läsa den så nu har jag bara 3-4 dagar på mig! Har dock redan läst lite av den, när jag var hemma på jullovet.


Postat av: rebecca

sv: Okej, vad tyckte du om den filmen då? :) Jag såg den själv för ett tag sedan, trodde att den skulle vara bättre än vad den var. Ingen höjdare tyckte jag :P

2011-02-15 @ 16:30:38
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: Tack :) Allt väl med dig? :)

2011-02-15 @ 19:31:21
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Frida

Har hört att den ska vara riktigt bra, du får berätta för mig sen om den är värd å läsa eller inte ;)

2011-02-15 @ 19:50:58
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: