Nothing unextraordinary, this is real

Igår kväll kollade jag och Fadde på Dirty Dancing, jag insåg ju för att tag sedan att jag borde se den. Jag vet inte varför, för jag tycker inte det var något "speciellt" med filmen egentligen, men jag älskade den! :D

Annars händer det inte så mycket om dagarna just nu, känns som att jag har gått hemma och skräpat i veckor fast det bara har gått några dagar. Jag var på biblioteket i lördags och lånade Den svarta nazisten som handlar om Jackie Arklöv. Det var bara 7-dagars lån på den så jag har ju iaf något att göra, förutom att söka jobb som jag gör hela tiden..

Jag glömde ta kort på "kycklingpajen" som jag gjorde, men det var inte så mycket att se heller. Kan ju säga att det nog tar hem första plats på listan över de mest konstiga maträtter jag gjort. Men det gick att äta :)

Nu är det snart dags för How I met your mother och hela köret på 6:an som vanligt på söndagar! Om det inte blir No ordinary family på 5:an som vi börjat kolla på :)

Hopppas ni har en mysig söndagskväll!

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Precis! Fast jag ska köra mest med svärfar och sen tar jag nog 1-2 körlektioner så att körskolan liksom kan godkänna mitt körande eller se ifall jag behöver öva på något speciellt!

2011-01-31 @ 11:31:33
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: